nolifersclub

Alla inlägg under februari 2013

Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 6 februari 2013 21:57

Hej, förlåt för att jag inte skrev igår. Jag somnade ...    hehe jao. Börjar nog bli gammal eftersom jag hela tiden känner mig fruktansvärt trött. WEIRD.

Men det värsta var ju att jag somnade mitt i Maria och Mindy - Best friends forever... typiskt. ville ju se det.

Dagen har varit NORMAL. Inget direkt oväntat.

Förutom att bussen till skolan typ var en halvtimme försenad!!!!! och sen så var vi tvugna att köra jättelugnt med skolbussarna + att en traktor blockade vägen till skolan. PERFEKT. känner mig så nöjd med hur allting blev. STOLTHET.

Gick bra på UF-lektion....OMG... just det!!! Visste att jag glömt den där loggboken    det är alltid något. PISS oxå. S vad ska vi göra?? hjälp.

Sitter nu och gör en läxa, men tänkte nöja mig. Den behöver inte vara inlämnad imorgon och har bara halva läsloggen kvar.

Det är en självbiografi och jag valde en rätt så hemsk bok som heter : "Jag är femton år och jag vill inte dö"

Den var väldigt bra, men gjorde mig ledsen över det liv som författaren måste ha upplevt. Så hemskt att behöva växa upp mitt i ett krig. Det får mig att tänka att jag har det ovanligt bra.

Men jag är ju trots allt en NoLifer så..

vi hörs imorgon

-L-


Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 4 februari 2013 23:18

Såg ni Ullared idag???

OMG höll på att ramla av soffan, KLOCKRENT! Bäästa komedi ever.


-Annars har dagen gått rätt bra. I Skolan hade vi först mentorstid/internet/facebook/busig - timme. Efter det började det att snöa och storma så in i ...

Jag och S fick sedan pulsa upp till Fjällaregård(stallet) inför eftermiddans lektioner där.   Bara ett extra + på NoLifer skalan. Tror att mitt liv har bestämts sig för att göra det så svårt för mig som möjligt.

Aja, detta blir ett kort inlägg eftersom jag ser att klockan börjar bli ZZZZzzzZZZZ . Jao.

Hoppas att ni har haft en bättre dag än mig.  

-L-

Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 4 februari 2013 17:55

Vaknar upp, skoldag. Snö ute.

ARE YOU KIDDING ME?

Snön försvinner såklart ALDRIG.

Kommer fram till skolan, slår mig ner. Liten mentorsamling med

klassen. L snodde min plats, jahao. REVENGE.   

Lunchdags. Har hämtat min pasta soppa (?) och vi ska sätta oss vid ett bord.

Jaha. Fullt med gegg där jag ska sitta, får sitta på platsen bredvid.

Kunde knappt få ner någon soppa då jag och L hör ett sådant random

gapskratt att min soppa höll på att sprutas över bordet. (Bokstavligt nära)

Tog med min stora klumpiga svarta dator. Sedan skulle vi gå runt

1 km för att komma till stallet på skolan.

Fortfarande SNÖ.

För att förhindra att my life (datorn) inte skulle få kortslutning av all snö (den låg helt öppen

i väskan då den är så STOR och KLUMPIG att jag inte har någon väska

som den får plats i.) Så fick jag ta min plastpåse som jag hade ombytesskor i

och trä över på något weird vis. Fick det att fungera men sedan glömde jag ju

givetvis skorna i matsalen. Suck.

Kommer ner till stallet efter MÅNGA om och men. Datorn fungerade (Yeah!)

Mina glasögon kunde jag inte ha då dem var totalt nersölade så fick gå utan ett tag.

Då jag ser väldigt suddigt på långt håll frågade jag L.

- vad är det som står där? E det en stol?

- En snurrstol.

Jahao då vet man det.

sedan var det stalltjänst. Fick gå ut i snöstormen och kratta små små SMÅ halmstrå

över gården. Kunde lika gärna lagt mig ner och rullat runt i det,

var ju redan blöt så att säga ...

Well kan ju säga att jag överlevde iaf. Krattmonstret tog mig inte hah.

Försöker nu bara ta det lugnt och hoppas på det bästa att 5:an fungerar ikväll

när Gekås Ullared kommer med nytt avsnitt.

Adios. /S.

Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 3 februari 2013 10:34

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, HATAR internet just nu... Kunde inte logga in igår så det blev inget inlägg från mig...

Aja, får skriva nu istället. Såg att S skrivit så hoppas att hennes liv går lite bättre än mitt just nu.

Känns bara som att allting är upp och ner och vet inte vad jag ska göra för att fixa det.  Piss.

Är hemma idag. I alla fall på förmiddagen. I eftermiddag ska jag iväg till Enya(lilla sköthästen) ska bli mysigt att åka till stallet. Längtar till det.

Men som vanligt är det alltid någonting som inte är okej... Och idag är det en inlämning som jag har tänkt.. aja, det gör jag om två dagar,, eller aja, det gör jag imorgon,, eller (som idag) det gör jag om några timmar.. Tiden börjar ta slut och har fastnat i ett dilemma.

-KAN INTE BÖRJA SKRIVA.  

Jag vet vad ni NoLifers tänker..-- Bara sätt dig ner och plugga lite. Ta det lungt. Andas. Skriv.

Men så funkar inte jag och det är ännu en del av mitt NoLifer liv som tar över. Varför måste jag alltid vänta med allt till sista stund? Varför kan jag inte bara ta mig tid till att skriva lite då och då.

Nu är det panik, den ska vara inlämnad 23.00 OCH S om du läser detta. GLÖM INTE ATT LÄMNA IN. Vet inte om du vet dedlinen. Så hjälper till lite grann i alla fall. Det enda duktiga jag verkar göra idag.

Nej, nu blir det till att plugga lite och bli färdig innan 23.01 Men tveksamt att jag fixar det... HJÄLP MIG.

-L-



Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 2 februari 2013 19:33

Då var det S här igen!

Efter att sovit bort nästan hela dagen (ops) så har man iallafall vaknat till liv i några timmar iaf.   

Har varit i stallet där jag har min häst imorse eftersom jag hade utsläpp och givetvis så fanns där

en liten hest som inte vill ut.    Dock fick jag till slut ut henne. Det var all nytta jag har varit till idag ;)

Annars fungerar väll allt som vanligt... bor på FB, som ett datafreak jag är så håller jag på att fixa

i bland mappar osv.    Har kikat runt på Youtube och kollat lite intervjuer mm med skådespelarna ifrån

The vampire diaries.

Hittade lite ny fakta om en filmserie jag väntar på ska komma, Time Framed

med the hottest actor in the world: Ian Somerhalder   Hoppas den kommer snart!


Det ska bli en busig lördagskväll iaf.   Dock vet jag inte riktigt än vad jag ska hitta på. Mina busiga

kaniner ska få skutta vilt runt som vanligt och så tror jag att jag ska chilla bara.   


Återkommer för lite random uppdateringar! Man vet aldrig vad som kommer härnest

Tills dess, have a great lördagskväll ;)

/S




Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 2 februari 2013 01:44

OMG

The Vampire Diaries typ bästa avsnitt!! Ska inte avslöja men... väldigt bra. 4x12 BUSIGT

Sitter nu mitt i natten med en sovande katt vid sidan om min dator. Myyysigt och äntligen fredag! Känns skönt att det äntligen är helg.

Min dag i skolan var ridning på morgonen + stalltjänst. ÄNTLIGEN börjar nog svackan gå över. Vet inte riktigt vad det är med mig, men ridningen har inte gått så bra på sistonde och idag var första gången då det kändes helt okej efter ridpasset.

Stalltjänsten gick väl bra. Men var helt trött vid lunch.. Hehe skippade faktiskt lunchen idag. Jag och S åt choklad istället. Kanske inte den bästa lunchen, men det var det bästa valet just då :) mums

Efter lunchen hade vi gympa-- åååå, det gick... jaoo... inte mitt bästa pass direkt.. Har ju sträckt hälsenan, så fick ta det lite lugnare. Både jag och S kom och tänka på en låt medans vi gympade - Like were gonna' die young- Kesha..

STÄMMER

Jag menar varför har alla andra sååå himla bra fysik och uthållighet, medans vissa andra - Jag - inte orkar ett piss. Blir så frustrerad.

Men, jag tränar ju INTE 6 dagar i veckan som alla andra och jag gillar att sitta och äta skräpmat i soffan. ;)


-L-




Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 1 februari 2013 20:35

Väldigt väldigt random video. Ta en titt!

Ibland börjar man undra ;) /Sara


Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 1 februari 2013 11:36

  En liten hälsning från mig då, Sara.  :)

Jag är lite av ett choklad freak så har inte direkt gjort så mycket idag..

.. förutom att starta dagen med lite coca cola och choklad <3

Har precis kollat på det nya avsnittet av The vampire diaries

och GOSH vad det var spännande !!!!!! Och busigt. Dock

har Linn inte sett det än. (hehehe)   

Iaf, Idag är det fredag och det betyder att det snart är helg, då blir det

till att slappa och hitta på random saker att göra. Vi kommer att  

posta lite olika busiga saker här inom kort! Både små videos och

länkar, bilder mm.    


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

No Lifers Club

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit karaktär i The vampire diaries?
 Damon
 Elena
 Stefan
 Caroline
 Bonnie
 Jeremy
 Klaus
 Rebekah
 Kol
 Elijah
 Finn
 Matt
 April
 Proffesor Creepy
 Hayley
 Tyler
 Katherine Pierce
 Lexi
 Esther
 Mikael

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards