nolifersclub

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

L:s första inlägg

Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 31 januari 2013 22:21

Wow

Det här är väldigt random. Att bara starta upp en blogg och berätta om saker som händer i ens liv. Saker som man kanske inte brukar dela med andra. Men på något sätt känns det riktigt bra också, eftersom det är bra att skriva av sig tycker jag.

Att blogga är som sagt väldigt nytt för mig, men det känns väldigt spännande och även om ingen kanske läser dessa inlägg som vi delar med oss känns det ändå så himla roligt och annurlunda.
 

Min dag har varit väldigt bra och underligt lugn. Det brukar vara mycket som händer, men idag har varit en lite annurlunda dag på många sätt. Jag -L-(Linn) och -S-(Sara) har gått till skolan, försökt agera normalt(fast det inte går eftersom The Vampire Diaries nya avsnitt släpps i natt!!!) BUSIGT!!!!

Jag sitter på nålar. Det är så spännande. D.Ö.R


-Men det blev som vanligt mycket kaffe, fika av annat slag och även film-tittande. Ni som inte har sett : Searching for Sugar man. GÖR DET.
Den var jättebra och jag är nu ett stort Sixto Rodriguez fan. Hans musik har fastnat och jag kan inte sluta sjunga på hans låtar. Dom är så himla bra. Rekommenderas.

Det var i alla fall en väldigt bra ide av S att starta en blogg och även perfekt eftersom NoLifersClub gäller oss båda två. Vi är helt enkelt tvillingsjälar och med det menar jag läskigt lika. Det är underbart att ha hittat någon som är precis som en själv och tycker/tänker som du. Jag känner mig lyckligt lottad. :)

Tyvärr är klockan nu kvart i 11 och ska upp vid klockan 6 imorgon för att hinna med bussen, så jag måste sluta skriva...

Vi hörs imorgon

-L-





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 6 februari 2013 21:57

Hej, förlåt för att jag inte skrev igår. Jag somnade ...    hehe jao. Börjar nog bli gammal eftersom jag hela tiden känner mig fruktansvärt trött. WEIRD. Men det värsta var ju att jag somnade mitt i Maria och Mindy - Best friends forever... typiskt...

Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 4 februari 2013 23:18

Såg ni Ullared idag??? OMG höll på att ramla av soffan, KLOCKRENT! Bäästa komedi ever.   -Annars har dagen gått rätt bra. I Skolan hade vi först mentorstid/internet/facebook/busig - timme. Efter det började det att snöa och storma så in i ... ...

Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 4 februari 2013 17:55

Vaknar upp, skoldag. Snö ute. ARE YOU KIDDING ME? Snön försvinner såklart ALDRIG. Kommer fram till skolan, slår mig ner. Liten mentorsamling med klassen. L snodde min plats, jahao. REVENGE.    Lunchdags. Har hämtat min pasta soppa (?) och v...

Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 3 februari 2013 10:34

ÅÅÅÅÅÅÅÅ, HATAR internet just nu... Kunde inte logga in igår så det blev inget inlägg från mig... Aja, får skriva nu istället. Såg att S skrivit så hoppas att hennes liv går lite bättre än mitt just nu. Känns bara som att allting är upp och ner ...

Av Sara-Linn Bengtsson-Schager - 2 februari 2013 19:33

Då var det S här igen! Efter att sovit bort nästan hela dagen (ops) så har man iallafall vaknat till liv i några timmar iaf.    Har varit i stallet där jag har min häst imorse eftersom jag hade utsläpp och givetvis så fanns där en liten hest so...

Presentation

No Lifers Club

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit karaktär i The vampire diaries?
 Damon
 Elena
 Stefan
 Caroline
 Bonnie
 Jeremy
 Klaus
 Rebekah
 Kol
 Elijah
 Finn
 Matt
 April
 Proffesor Creepy
 Hayley
 Tyler
 Katherine Pierce
 Lexi
 Esther
 Mikael

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards